Her voice is beyond her years

Matti är i Härnösand till på söndag så i helgen passar jag på att äta palt, sträck-se på Gossip girl och sovsnusa med gott samvete. Just nu sitter jag ensammen hemma, en fredagkväll och övar stämmor på Mew-låtar. Festlig tjej jagvet!  Imorgon tänkte jag pallra mig ner på stan att köpa lite vin, för världens bästa vinvän har bjudit in sig själv på middag. Älskar det!
 
En tråkig grej är att vi får skrota bilen vi köpte för två veckor sedan. Kul med dubbla hyror och ett bilköp som var helt förjäves på samma månad. Så nu börjar det verkligen eka i visakortet. Men ah, vad är väl en bal på slottet?
 
Nu ska jag bada och läsa nyaste numret av illusterad vetenskap ihopp om att få bli lite klokare.
 
Jag älskar min katt. Det är som att han anstränger sig för att vara extra fin och snäll varje gång Matti är borta länge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0