söndag

Min syster har varit på besök här uppe hos mig över helgen, men nu har hon åkt. Det är tomt här :/

Vi har haft en jättemysig helg. Hon kom i fredags, då gick vi och käkare på sunes och sen gick vi och köpte kläder, smink och sånt. Var allmänt tjejiga. Sen på kvällen så åt vi chips och tittade på let´s dance nere i allrummet. Igår så åt vi på paltzerian. Dyrt men gott. Sen tog vi en runda till på stan, jag köpte en foundation. På kvällen såg vi på wall.e tillsammans med ett par klasskompisar.  Världens sötaste film!
Nu har hon i allafall åkt hem, jag skulle tippa att hon snart är hemma i övik.

Jag har just gjort egen pizza. GÖTT! Jag älskar pizza med ruccolasallad på.
Ikväll går det en beckfilm på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0